reklama

Nový článok

ČREPY

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Štefan Blaško

 

ČREPY

 

 

Črepy života zbieram,

lepím.

Nechcú do seba zapadnúť,

ja však stále chuť mám

potrápiť sa s tým.

 

Zbieram ich zo zeme,

režú ma do prstov.

Lepím.

Neviem si spomenúť,

jak to bolo predtým.

 

Predtým tu neboli črepy,

krv rozrezanej ruky,

ani tie strašné

rozbitia sa bytia zvuky.

 

Nestojím už nikomu za to,

aby mi rozbitý život

pomohol zbierať ?

Každý sa bojí moje črepy

vo svojej dlani zvierať.

 

Neboj sa bolesti,

ni že Tvoja kvapne krv

do mojej krvi.

Ak budem Tvojím posledným,

cítiť sa budem prvým.

Štefan Blaško

Štefan Blaško

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobre vidíme iba srdcom. Dôležité je očiam neviditeľné. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu